NEIL ARMSTRONG - citate

Neil Alden Armstrong, fostul astronaut american este cunoscut ca fiind primul om care a pus piciorul pe Lună. Tot el, împreună cu pilotul David Scott, a executat prima conectare a doua nave spaţiale în anul 1966. În cadrul operaţiunii de aselenizare, aşa numitul "pas uriaş pentru omenire", Armstrong şi Buzz Aldrin au fost primii oameni care au coborât pe suprafa'a Lunii pentru a o explora. Cu toate că au apărut controverse referitoare la veridicitatea primei călătorii pe Lună, nimeni nu a reuşit să demonstreze fără drept de apel că aceasta nu a avut loc. Alături de aceste realizări, renumitul astronaut a introdus in cultura noastra cateva maxime si citate.

Neil Armstrong - Citate
1. "Geologii au o vorbă - pietrele ţin minte". (Neil Armstrong)
2. "Deltaplanele şi avioanele sunt maşinării de zburat extraordinare. Mai aproape de atât nu poţi ajunge de stadiul de pasăre." (Neil Armstrong)
3. "Cred că fiecare om are un număr finit de bătăi ale inimii. Eu nu inteniţionez să irosesc nici una făcând exerciţii fizice." (Neil Armstrong)
4. "Cred că oamenii merg pe Lună pentru că este in natura sufletului lor să înfrunte provocări. Ne este impus să facem asemenea lucruri la fel cum somonul înoată în amonte." (Neil Armstrong)
5. "Am fost mândru, extaziat şi extrem de surprins că am reuşit." (Neil Armstrong)
6. "Deodată am realizat că acel mic bob de mazăre, frumos şi albastru, este Pământul. Mi-am ridicat degetul mare şi am închis un ochi iar degetul eclipsa întreaga planetă. Nu m-am simţit ca un uriaş. M-am simţit foarte, foarte mic. " (Neil Armstrong)
7. "Misterul creează minuni, iar minunea stă la baza dorinţei omului de a înţelege." (Neil Armstrong)
8. "Cercetările crează noi cunoştinţe." (Neil Armstrong)
9. "Ştiinţa nu a înţeles încă arta profeţiei. Anticipăm prea multe pentru anul următor şi totuşi prea puţine pentru următorii zece ani" (Neil Armstrong)
10. "Singurul lucru pe care îl regret este faptul că munca mea a durat foarte mult şi a necesitat multe călătorii." (Neil Armstrong)
11. "Un pas mic pentru om, un pas uriaş pentru omenire". (Neil Armstrong)
12. "Am avut sute de mii de oameni care şi-au dorit sa-şi facă treaba perfect şi cred că s-au descurcat atât de bine pe cât se aştepta oricine." (Neil Armstrong
13. "Am încercat cât am putut de mult să nu avem prea multă încredere in noi, deoarece atunci când se întâmplă asta de obicei se întâmplă ceva rău."(Neil Armstrong)
14. "Vulturul a aterizat." (Neil Armstrong)
15. "Am fost convins că până la sfârşitul secolului vom realiza mai multe decât s-a întâmplat de fapt." (Neil Armstrong)

 
 
 

Recomandam

Recomandam